Verkkokoulutus, tapahtumat, henkilöstöinfot

Palvelumme käyttöönotto on helppoa. Toteutamme kaiken teknisen työn ammattitasoisesti avaimet käteen periaatteella. Et tarvitse webinaarin järjestämiseen yhtä kaapeliakaan. Etäkatsojan ei tarvitse ladata tai asentaa uusia sovelluksia.

  • Ammattitasoinen ja luotettava palvelu
  • Palvelu tarjotaan aina avaimet käteen periaatteella sisältäen kaiken tekniikan ja henkilöstön
  • Etäseuraaminen ei vaadi ylimääräisiä latauksia ja asennuksia
  • Rajoittamaton katsojamäärä
  • Kamerakuva ja esitysmateriaalit kuten powerpoint diat näkyvät samanaikaisesti
  • Julkaisumahdollisuus myös Facebookissa, Youtubessa tai Periscopessa
  • Salasanasuojaus mahdollisuus
  • Chat jonka avulla etäkatsojat voivat lähettää viestejä
  • Tallenne HD laadulla ja linkitys tallenteen pääkohtiin
  • Statistiikka katsojamääristä ja katsojien rekisteröitymistiedot jälkimarkkinointia varten
  • Kattavat lisäpalvelut kuten videokuvaus- ja editointipalvelut

Kaikki tarvittava samassa paketissa

1. Webinaari voidaan jakaa julkisesti tai ainoastaan halutulle kohderyhmälle. Lähetys voidaan myös salasana suojata. Annamme yhden verkkosivulinkin, johon kokoamme suoran lähetyksen, esitysmateriaalit sekä tallenteen.

2. Lähetystä voi katsoa myös mobiililaitteilla ja maailmanlaajuisesti. Lähetystä voi seurata samanaikaisesti tuhannet eri katsojat. Lähetyksessä näkyy samanaikaisesti puhuja ja esitysmateriaalit, kuten powerpoint diat.

3. Webinaarin aikana etäkatsojat voivat lähettää tapahtumajärjestäjälle kysymyksiä ja kommentteja chatin avulla. Chat ottaa vastaa selainviestejä, tekstiviestejä ja twitter viestejä. Viestejä voidaan halutessa myös moderoida. Viestit voidaan projisoida tapahtumatilan valkokankaalle. Chat lisää vuorovaikutusta ja aktivoi etäkatsojia webinaarin seuraamisessa.

4. Suoran webinaari lähetyksen jälkeen teemme tallenteen, joka näkyy samassa verkkolinkissä kuin aikaisemmin suora lähetys. Tallenteessa katsoja pääsee pikalinkeillä liikkumaan suoraan webinaarin pääkohtien mukaisesti. Webinaarin jälkeen toimitamme tarkan statistiikan katsojamääristä. Mikäli tilaisuuden järjestäjä on halunnut ottaa käyttöön rekisteröitymisen, järjestäjä saa myös katsojien nimet ja sähköpostitiedot.

Top 5 kysytyintä

1. Vaadintaanko tilaajalta jotain erityistä tekniikan osalta?
Ei vaadita. Tarjoamme kaikki tuotannot avaimet käteen periaatteella. Selvitämme kuvaustilat huolellisesti hyvissä ajoin ennen lähetyspäivää, jolloin yllätyksiä ei tule.

2. Näkyykö webinaarissa powerpointit, kuvat, videot tai voinko näyttää webinaarissa internetselainta?
Kyllä näkyy. Perussääntö on että kaikki mitä voit tietokoneen ruudulla näyttää, voit näyttää myös webinaarissa.

3. Mihin mennessä esitysaineisto tulee toimittaa ja miten?
Esitysaineistoa ei tarvitse toimittaa ennakkoon. On riittävää että aineisto on esityskoneella tuntia ennen webinaarin alkua. Aineiston toimittaminen kannattaa tehdä yhdellä kerralla kun kaikki aineisto on kasassa. Aineisto on helpointa siirtää esityskoneelle muistitikulla.

4. Kuinka chat toimii, missä se näkyy, voiko sitä moderoida?
Chattiin voi liittää mukaan twitterin, tekstarit ja selainviestit tai vain jotkin näistä. Chatti näkyy videokuvan vieressä. Chattia voi moderoida.

5. Saadaanko tallenne webinaarista ja missä se näkyy?
Webinaari tallentuu suoraan palvelimelle ja laadukkaasti kovalevyillemme. Tallenne näkyy samalla sivustolla kuin suora webinaari lähetys vähintään yhden vuoden ja lisäksi voimme antaa tallenteen tiedostomuodossa.